KNYGŲ RECENZIJOS

Regimas zmogus arba kino kultura <i srcset=Unikalaus meno atsiradimas? – Tekstas, paskatintas Béla Balázso knygos „Regimas žmogus, arba Kino kultūra““ width=“91″ height=“150″>

Virginijus Gustas

Unikalaus meno atsiradimas?

Tekstas, paskatintas Béla Balázso knygos Regimas žmogus, arba Kino kultūra.

___________________________________________________________

Kino teorija ivadas per jusliu prizme Per jusles ar per regą? Apie knygą <i srcset=Kino teorija: įvadas per juslių prizmę“ width=“90″ height=“150″>

Virginijus Gustas

Per jusles ar per regą?

Apie Thomo Elsaesserio, Malte’s Hagenerio knygą Kino teorija: įvadas per juslių prizmę.

___________________________________________________________

M. Jampolskij Kinas 438x700 Žiūrėti ar skaityti? – Kalbant apie Michailo Jampolskio knygą „Kalba – kūnas – įvykis: kinas ir prasmės paieškos“

Virginijus Gustas

Žiūrėti ar skaityti?

Kalbant apie Michailo Jampolskio knygą Kalba – kūnas – įvykis: kinas ir prasmės paieškos.

FILMŲ RECENZIJOS

Stebuklas 2 800x370 Dokumentika kaip ontologija

Michailas Jampolskis

Dokumentika kaip ontologija

Recenzija, kurioje aptariami kino režisieriaus Sergejaus Loznicos dokumentiniai filmai „Laiškas“ ir „Šventojo Antonijaus stebuklas“.

___________________________________________________________

Mulholland Tai kinas: įklostyta kino ženklo pilnatvė Davido Lyncho filme „Malholendo kelias“

Daniel Coffeen

Tai kinas: įklostyta kino ženklo pilnatvė Davido Lyncho filme Malholendo kelias

___________________________________________________________

Сarne.jpeg Kūno ir minties kinas: Gaspar Noé (I)

Kristina Karvelytė

Kūno ir minties kinas: Gaspar Noé (I)

___________________________________________________________

Carne2 Kūno ir minties kinas: Gaspar Noé (II)

Kristina Karvelytė

Kūno ir minties kinas: Gaspar Noé (II)

___________________________________________________________

Andrejus Rubliovas 2 Mąstyti prievartą: „Andrejus Rubliovas“ (I)

Kristina Karvelytė

Mąstyti prievartą: Tarkovskio Andrejus Rubliovas (I)

___________________________________________________________

Andrejus Rubliovas 3 Mąstyti prievartą: „Andrejus Rubliovas“ (II)

Kristina Karvelytė

Mąstyti prievartą: Tarkovskio Andrejus Rubliovas (II)

___________________________________________________________

Andrejus Rubliovas 5 Mąstyti prievartą: „Andrejus Rubliovas“ (III)

Kristina Karvelytė

Mąstyti prievartą: Tarkovskio Andrejus Rubliovas (III)

___________________________________________________________

Antonioni Blowup Trys prisilietimai prie Michelangelo Antonioni

Giedrė Braškutė, Jolanta Michalovskaja ir Dalia Tučkutė

Trys prisilietimai prie Michelangelo Antonioni

Kūrybinis eksperimentas minčiai, refleksijai ar skaitymui: trys  autorės parašė autonomiškus tekstus vedamos vieno kūrybinio labirinto vingio – kino režisieriaus Michelangelo Antonioni vaizdinių pagundos. Šis eksperimentas siekia sukurti akstiną įsiterpti ketvirtajam takui – skaitančiojo neabejingumui.

___________________________________________________________

The limits of control Veiksmo filmas be jokio veiksmo

Dalia Tučkutė

Veiksmo filmas be jokio veiksmo

Apie Jimo Jarmuscho filmą Kontrolės ribos.

___________________________________________________________

Antikristas Žaidimas vaidmenimis. Sadizmo ir mazochizmo ženklai filme „Antikristas“

Dalia Tučkutė

Žaidimas vaidmenimis. Sadizmo ir mazochizmo ženklai Larso von Triero filme Antikristas

___________________________________________________________

Jolanta Michalovskaja

Sadizmo ir mazochizmo apraiškos Larso von Triero Antikriste

___________________________________________________________

Dekalogas I

Michael Da Silva

Krzysztofo Kieślowskio Dekalogas I

___________________________________________________________

Dekalogas V

Michael Da Silva

Krzysztofo Kieślowskio Dekalogas V

___________________________________________________________

Lina Meilutė-Datkūnienė

Veidrodžio funkcija. Laiko spaudimas plano viduje remiantis Tarkovskio filmu Veidrodis

___________________________________________________________

Mantas Bacevičius

 Alaino Robbe Grillet žaidimai labirinte

Mantas Bacevičius

Alaino Robbe-Grillet žaidimai labirinte

Apie prancūzų rašytoją, scenarijų autorių ir režisierių Alainą Robbe-Grillet bei jo kūrybą.

___________________________________________________________

before 800x456 Karas, kaltė ir kiti „demonai“ filmuose <i srcset=Plonytė raudona linija ir Prieš lietų“ width=“150″ height=“85″>

Mantas Bacevičius

Karas, kaltė ir kiti demonai filmuose Plonytė raudona linija ir Prieš lietų

Apie karą remiantis dviem filmais – Terrence’o Malicko Plonytė raudona linija ir Milcho Manchevskio Prieš lietų.

___________________________________________________________

Veronika Veronika 800x489 Asmens tapatumo problema Kieslowskio filme <i srcset=Dvigubas Veronikos gyvenimas“ width=“150″ height=“91″>

Mantas Bacevičius

Asmens tapatumo problema Kieslowskio filme Dvigubas Veronikos gyvenimas

___________________________________________________________

Gilles Deleuze 800x303 Kodėl Deleuzeas žavėjosi Godardo filmais?

Simona Akelytė

Kodėl Deleuze’as žavėjosi Godardo filmais?

___________________________________________________________

Simona Akelytė

Mąstymo negalimybė Larso von Triero Melancholijoje

___________________________________________________________

apokalipse 1 800x398 Karo filosofija. Francio Fordo Coppolos <i>Šių dienų apokalipsė</i>“ width=“150″ height=“74″></p>
<p style=Justina Kaminskaitė

Karo filosofija. Francio Fordo Coppolos Šių dienų apokalipsė

___________________________________________________________

Justina Kaminskaitė

Vienintelis dalykas, kurio bijau, yra karas

___________________________________________________________

Mark T. Conard

„Pasiutę šunys“: atpirkimas postmoderniame pasaulyje

KNYGOS

http://d.gr-assets.com/books/1349096763l/10962743.jpg

The Philosophy of David Lynch

(„Davido Lyncho filosofija“)

___________________________________________________________

http://i.gr-assets.com/images/S/photo.goodreads.com/books/1386224437i/19199479._UY200_.jpg

The Philosophy of Martin Scorsese

(„Martino Scorsese’s filosofija“)

KITI TEKSTAI

 Kas yra kino kritika

Michailas Jampolskis

Kas yra kino kritika

___________________________________________________________

Michailas Jampolskis

Retro ir atminties konstravimas

___________________________________________________________

Arto Raganavimas ir kinas

Antonin Artaud

Raganavimas ir kinas

Šią trumpą esė pavadinimu „Raganavimas ir kinas“ Artaud parašė 1927 m. Paryžiaus Terminus kavinėje, Germaine Dulac  juostos „Kriauklė ir šventikas“ filmavimo metu.

___________________________________________________________

J.L.Godard Paryziaus metro 225x300 Filosofijos ir kino paraštės

Virginijus Gustas

Filosofijos ir kino paraštės

G. Deleuze’o ir J.-L. Godard’o susitikimas.

___________________________________________________________

 Fenomenologinė kinematografinio meno interpretacija

Dalia Tučkutė

Fenomenologinė kinematografinio meno interpretacija

___________________________________________________________

Notes for Jerome Filosofinė vaizdinio refleksija kinematografijoje (1)

Dalia Tučkutė

Filosofinė vaizdinio refleksija kinematografijoje (1)

___________________________________________________________

Zmogus su kino kamera Filosofinė vaizdinio refleksija kinematografijoje (2)

Dalia Tučkutė

Filosofinė vaizdinio refleksija kinematografijoje (2)

___________________________________________________________

Derek Jarman Blue Fenomenologinės kino filosofijos ištakos

Dalia Tučkutė

Filosofinė vaizdinio refleksija kinematografijoje (3)

___________________________________________________________

Vidmantas Ilciukas. Is ciklo Diena 1998 800x525 Filosofinė laiko refleksija kinematografijoje

Dalia Tučkutė

Filosofinė laiko refleksija kinematografijoje

___________________________________________________________

Koyaanisqatsi Kinematografijos ir filosofijos santykis

Dalia Tučkutė

Kinematografijos ir filosofijos santykis

___________________________________________________________

Krzysztof Kieslowski Specialieji filmų efektai – pats gyvenimas

Dalia Tučkutė

Specialieji filmų efektai – pats gyvenimas

Ribinės egzistencinės situacijos refleksija Krzysztofo Kieslowskio filmuose.

___________________________________________________________

Andrejus Tarkovskis Filosofinės koncepcijos Andrejaus Tarkovskio kūryboje

Jolanta Michalovskaja

Filosofinės koncepcijos Andrejaus Tarkovskio kūryboje

___________________________________________________________

Derek Jarman Blue Fenomenologinės kino filosofijos ištakos

Rita Balčytienė

Fenomenologinės kino filosofijos ištakos

Kino interpretacija Vivian Sobchack filosofijoje

___________________________________________________________

Trudno byt bogom 800x450 Komentaras A. Germano filmui <i srcset=Sunku būti dievu“ width=“150″ height=“84″>

Audrius Račkauskas

Komentaras A. Germano filmui Sunku būti dievu

___________________________________________________________

Aplinkkeliai Apie mus

Mykolas Jarackas

Mito (re)aktualizacija pasaulio pabaigos kine

___________________________________________________________

Borgesdream Borgeso idėjų pėdsakai fantastinėje literatūroje bei kine

Mantas Bacevičius

Borgeso idėjų pėdsakai fantastinėje literatūroje bei kine

___________________________________________________________

Mantas Bacevičius

Deleuze, Welles, postapokaliptinis kinas: dviejų jėgų susidūrimas kinematografe

___________________________________________________________

 Ar žuvys sapnuoja sapnus?

Mantas Bacevičius

Ar žuvys sapnuoja sapnus?

Trumpi pamąstymai apie kalbą, laukinę gamtą ir kinematografiją.

___________________________________________________________

Aleksandras Sokurovas

Istorija interjere

PRANEŠIMAI

Maksim Ivanov

Spokso kaip pelėda: lėtasis kinas ir jo tyrimo būdai

___________________________________________________________

Aplinkkeliai Apie mus

Lukas Brašiškis

Ar galimas spekuliatyvusis kino realizmas?

___________________________________________________________

Tarkovsky Postapokaliptinis kinas ir politinis aktyvizmas

Nerijus Milerius

Postapokaliptinis kinas ir politinis aktyvizmas

___________________________________________________________

Stacks Image 600

Remigijus Venckus

Vietos (pasi)rodymas Kristinos Inčiūraitės videofilmuose taikant Derrida fenomenologinio balso koncepciją

___________________________________________________________

Aplinkkeliai Apie mus

Kristupas Sabolius

Kaip pabėgti iš svetimo sapno?

Kristupas Sabolius pabandė pabėgti iš svetimo sapno. Šiame darbe jam padėjo praktikai (Ch. Nolan, L. von Trier, M. Lutyens) ir teoretikai (B. Stiegler, G. Deleuze, G. Bachelard).

POKALBIAI

 Gela Kandelaki: kūryba – tai meninės formos siekis

Kūryba – tai meninės formos siekis

Pokalbis su gruzinų režisieriumi, rankų šešėlių teatro „Budrugana-Gagra“ įkūrėju bei kino ir teatro pedagogu Gela Kandelakiu.

___________________________________________________________

Sarunas Bartas Koridorius 1995 <marquee behavior=scroll direction left scrollamount=3 srcset=Išslystanti dabartis Pokalbis su Šarūnu Bartu“ width=“150″ height=“98″>

Išslystanti dabartis

Pokalbis su kino režisieriumi Šarūnu Bartu.

___________________________________________________________

 Pokalbis su Aleksandru Sokurovu

Pokalbis su  kino režisieriumi Aleksandru Sokurovu

___________________________________________________________

Tarkovskis ir Kaidanovskis 604x700 Andrejus Tarkovskis ir Tonino Guerra. Pokalbis

Pokalbis su kino režisieriumi Andrejumi Tarkovskiu (1979)

___________________________________________________________

Andrejus Tarkovskis 800x503 Kinas yra būdas pasiekti kokią nors tiesą

Kinas yra būdas pasiekti kokią nors tiesą

Pokalbis su kino režisieriumi Andrejumi Tarkovskiu (1981).

___________________________________________________________

Tarkovskis vanduo Tikėjimas – vienintelis dalykas, kuris gali išgelbėti žmogų

Tikėjimas – vienintelis dalykas, kuris gali išgelbėti žmogų

Pokalbis su kino režisieriumi Andrejumi Tarkovskiu (1986).

___________________________________________________________

Švariai, aiškiai ir akivaizdžiai

Pokalbis su vengrų kino ir teatro režisieriumi Istvánu Szabó.

 

Comments are closed.

Set your Twitter account name in your settings to use the TwitterBar Section.